Jabłka Marlene – Nowa kampania „Cztery pory roku”

Marka jabłka Marlene zaczyna nową zimową promocję w kampanii „Cztery pory roku”. Potrwa ona przez trzy tygodnie i będzie prowadzona w punktach sprzedaży tych owoców. Przez trzy tygodnie jabłka Marlene będą nosić specjalne naklejki zaprojektowane przez włoskiego artystę Lucę Santellę.

Marka jabłka Marlene bryluje na rynku od jesieni 1995. Wprowadziło ją włoskie konsorcjum VOG. Stanowi ona gwarancję wysokiej jakości owoców, wyprodukowanych w bardzo dobrych warunkach Południowego Tyrolu. Marka obejmuje kilka odmian, takich jak: Royal Gala, Golden Delicious, Granny Smith, Stayman Winesap, Braeburn, Red Delicious, Fuji, Pinova i Morgenduft. Dostępne są też certyfikowane, ekologiczne jabłka marki – Bio Marlene.

Marka jabłka Marlene na nowych naklejkach sezonowych

Tym czym marka jabłka Marlene wyróżnia się na tle innych odmian są naklejki na owoce. W przeciwieństwie do innych marek, które charakteryzuje rzadko zmieniane logo, każda pora roku w sezonie ma swoją indywidualną naklejkę.

Jabłka Marlene

Jabłka Marlene to uznana marka

fot. Pixabay

Nowa kampania reklamowa „Córka Alp” obejmuje artystów finalistów międzynarodowego konkursu artystycznego zorganizowanego z okazji 25-lecia marki. Z związku z tym ich prace interpretują temat czterech pór roku i są prezentowane w różnych okresach roku. W tym roku zimową naklejkę, zatytułowaną „Rosso d’inverno” czyli „Zimowa Czerwień”, zaprojektował Luca Santella. Podkreśla ona czas spoczynku jabłoni w sadach Południowego Tyrolu, gdzie natura odpoczywa pod lekką warstwą śniegu, zanim obudzi się z nową energią i kolorem.

Oprócz pracy Luki Santelli, inne projekty o tematyce zimowej stworzyli artyści Marlene®: „Il riposo della natura” (Przyroda odpoczywa) i „La cura” (Opieka) autorstwa Alessandry Sartoris, „ME LO coccolo” (I zaopiekuję się tobą) Sereny Vajngerl, „Nel silenzio dell’attesa” Umberto Stagni i „Fiocchi di vita” (Płatki życia) Laury Vivar. Niektóre z nich prezentowano na wystawie plenerowej, zdobiącej mediolańskie tramwaje od grudnia do początku stycznia. Taką formę promocji dobrze przyjęto, ponieważ „sprowadziła do Mediolanu wielobarwny świat Marleny, czyniąc miasto bardziej kolorowym podczas zimnych, szarych zimowych miesięcy”.

Marka jabłka Marlene będzie dostępna z nową naklejką przez okres trzech tygodni od dnia przesilenia zimowego.

Cykl życia

Marka jabłka Marlene, określanego też jako „Córka Alp”, wiąże się z miejscem, gdzie uprawiane są owoce. Niewątpliwie to właśnie idealne warunki klimatyczne w Południowym Tyrolu odpowiadają za wzrost i dojrzewanie tych niezwykłych jabłek. W związku z tym w materiałach promocyjnych dominuje motyw „Czterech pór roku”. Każda z nich jest ważna dla uzyskania doskonałych owoców. Obecnie jest to zima, w czasie której drzewa spoczywają a sadownicy przygotowują je do wiosennego odrodzenia.

Te właśnie elementy przyrodnicze, które wpływają na wyjątkowy charakter owoców, podkreślają przedstawiciele firmy VOG, właściciele marki. „Historia wszechświata Marlene w ciągu czterech pór roku, w całej ich różnorodności i wyjątkowości, pokazuje, co sprawia, że nasze jabłka są tak wyjątkowe” — komentuje Hannes Tauber, kierownik ds. marketingu w firmie Vog.

Patrząc na wysiłki włoskich producentów jabłek warto brać z nich przykład. Jak widać nie można spocząć na laurach nawet jeśli ma się wyjątkowy towar. Niegdyś dobry produkt może i był w stanie się obronić. Dlatego jeśli obecnie chce się sprzedawać towar, to nie można pozwolić by klienci o nim „zapomnieli”. W tym pomaga odpowiednia akcja promocyjna.

źródła: http://www.fruitnet.com/, https://www.marlene.it/en/four-seasons.html

 

Czy artykuł był przydatny?

Kliknij na gwiazdkę, by zagłosować

Ocena 0 / 5. Liczba głosów 0

Na razie brak głosów. Możesz być pierwszy!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *