Jabłka markowe — odmiany nowe, sezonowe kampanie reklamowe
Jabłka markowe Marlene witają wiosnę w czasie swojej ciągłej kampanii „Cztery Pory Roku”. W jej ramach zostaną m.in. przedstawione nowe odmiany jabłek. Jak będzie wyglądała tegoroczna kampania reklamowa?
Jabłka markowe to jeden ze sposobów na znalezienie niszy na pełnym jabłek rynku. Obecnie trudno zbyć popularne odmiany, ponieważ ich bardzo wysoka produkcja spowodowała, że w chłodniach są jeszcze duże zapasy. A konsumenci poszukują jednak nowości i właśnie w tę potrzebę trafiają produkowane w ograniczonych ilościach jabłka klubowe i markowe.
Jakie jabłka markowe proponuje Marlene?
Marlene wiosną wprowadza na rynek dwie marki jabłek: RedPop® i Giga®. Zostały one oficjalnie zaprezentowane w ubiegłym roku przez konsorcjum VOG z Południowego Tyrolu. Towarzyszą im znane już marki Yello® i SweeTango®.
Nową kampanię promującą jabłka markowe RedPop® i Giga® poprzedziły testy przeprowadzone w ubiegłym sezonie. Dostarczyły one ważnych informacji zwrotnych, dzięki którym grupa VOG mogła przygotować pierwszą naprawdę ważną kampanię marketingową tych jabłek. Prowadzona w drugiej połowie sezonu kampania podkreśla trwałość owoców i ich charakterystyczne cechy, które plasują je w segmencie premium.
Wiosenne kolory kampanii „Cztery Pory Roku”
Wiosenne przebudzenie rozpoczyna również trzecią część kampanii promocyjnej Marlene, której motywem przewodnim są „Cztery Pory Roku”. Kampania medialna Marlene® po raz kolejny obejmie kanały elektronicznej reklamy zewnętrznej oraz reklamy w krajowych i międzynarodowych magazynach. Ponadto reklamy znajdą się w internecie, w formie postów na profilach społecznościowych Marlene® czy filmów na YouTube.
Jabłka markowe Marlene® będą promowane także nowym spotem telewizyjnym, który zadebiutował jesienią ubiegłego roku na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji. Jednakże powróci on na antenę w wersji wiosennej, ze szczególnym uwzględnieniem ekologicznej produkcji.
Nowe barwy wiosny
Przez dwa tygodnie na jabłkach Marlene® oferowanych w sklepach we Włoszech, Hiszpanii, na Malcie i Cyprze znajdą się nowe wiosenne etykiety. Etykietę tę stworzyli artyści, którzy brali udział w konkursie zorganizowanym z okazji 25-lecia marki jabłka „Córka Alp”.
Ich dzieła po raz kolejny ozdobią tramwaje w Mediolanie i Rzymie. Będą one też obecne w wielu innych miastach Europy: Barcelonie i Sewilli w Hiszpanii, Oslo w Norwegii, Sztokholmie w Szwecji. Ponadto we Włoszech i Hiszpanii 4-paki jabłek Marlene® są personalizowane za pomocą odklejanych etykiet zawierających przydatne informacje.
źródło: italiafruit.net