Cosmic Crisp — udany premierowy sezon kolejnego klubowego jabłka
Cosmic Crisp ®, odmiana klubowych jabłek premium, ma za sobą udany pierwszy sezon sprzedaży w Europie. Markowe jabłko przekonało do siebie klientów zarówno we Włoszech, jak i w innych krajach europejskich i zachwyciło wielu konsumentów swoimi walorami smakowymi.
Dobry start kolejnego klubowego jabłka po obiecujących testach
Po pierwszych testach handlowych przeprowadzonych w ubiegłym roku, w ostatnich tygodniach Cosmic Crisp® był po raz pierwszy dostępny w większych ilościach na rynku europejskim. Za tą marką jabłek stoją południowotyrolskie stowarzyszenia VOG i VIP, które mają wyłączne prawa do produkcji i sprzedaży w Europie. Do tej pory wprowadziły one na rynek około 1200 ton jabłek deserowych Cosmic Crisp®. W obecnym sezonie owoce oferowano od lutego do końca kwietnia. Jednakże w przyszłym roku spodziewany jest znaczny wzrost ich ilości, tak że okres sprzedaży jabłek przedłuży się do lata.
Cosmic Crisp® jest doskonałym dodatkiem do europejskiej oferty jabłek. Jego wyjątkowe właściwości są doceniane przez naszych partnerów handlowych i konsumentów w punktach sprzedaży. Tak jest nie tylko we Włoszech, ale również na innych rynkach, na których umieściliśmy te jabłka. Precyzyjnie zaplanowaliśmy wprowadzenie produktu na rynek i dopilnowaliśmy, aby Cosmic Crisp® był dostępny przez dwa miesiące zarówno w sprzedaży hurtowej, jak i detalicznej. Jabłko to idealnie nadaje się do sprzedaży w drugiej połowie sezonu — podkreśla Klaus Hölzl, kierownik sprzedaży w firmie VOG.
Więcej o Cosmic Crisp
Cosmic Crisp® jest krzyżówką odmian Enterprise i Honeycrisp. Pod względem wizualnym jabłko to charakteryzuje się skórką jasnożółtawą pokrywającą się rumieńcem o wielu odcieniach czerwieni. Charakteryzuje się ono słodko-kwaśnym smakiem, a także bardzo soczystym i chrupiącym miąższem. Jego przyjemny aromat przypomina zapach zielonej trawy, kiwi i agrestu. Cosmic Crisp® produkuje się głównie wg wytycznych uprawy integrowanej, ale jabłko to jest również dostępne w segmencie ekologicznym.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszego sezonu sprzedaży Cosmic Crisp®. Dzięki swoim szczególnym cechom jabłko zdobyło przychylność wielu europejskich konsumentów. Patrząc w przyszłość, chcemy stale poszerzać liczbę klientów i rynków. Oczywiście, decydującą rolę odgrywa tu wydłużenie okresu marketingowego. Sprzedaży towarzyszą liczne kampanie marketingowe, które koncentrują się na chwilach przyjemności spędzonych na tle nastrojowych obrazów nieba. Celem jest pokazanie, że Cosmic Crisp® to jabłko doskonałe — i to od świtu nowego dnia do zachodu słońca — podsumowuje Fabio Zanesco, Kierownik Sprzedaży VIP.
źródło: fruchthandel.de
Czytaj też:
Jabłka markowe — odmiany nowe, sezonowe kampanie reklamowe
Marketing jabłek — czyli jak stworzyć produkt doskonały